Skip to main content
ЗАВДАННЯ

Розробка логотипу та айдентики бренду.

До нас звернувся власник ресторанів Ketchup Room за розробкою айдентики, але не для чинних кетчуп румів, а для нового проєкт. Це було сміливе і трохи божевільне рішення у 2020 році. Ми, як і Олександр Македонський віримо, що удача супроводжує сміливих. Тому взялися до співпраці.

ПРОБЛЕМАТИКА

Назва не була унікальною, проте була важлива для клієнта. Через це айдентика мала бути яскравою, вирізнятися кольорами та говорити «У нас “вау!”, як смачно, швидко та на будь-який смак»

РІШЕННЯ

Логотип має багатошарову конструкцію:

Загальний вигляд був створений у вигляді бургеру — смачної та популярної страви багатьох людей у світі.

Ми розмірковували над тим, що таке hub, та хотіли надати змісту не тільки стравам, але й місцю. Бо хаб — це простір де об’єднались страви та люди. Тому через геометрію передали форму ангару.

– важливим елементом айдентики стала усміхнена задоволена мордочка, з чіпким для ока язиком. Саме цей елемент айдентики став використовуватись для комунікації. Його зробили основою патернів фірмового стилю.

Кольоровим рішенням стали червоний, жовтий. Колір мав бути виразний, смачний та асоціюватись з яскравими продуктами страв. Через те що клієнт планував вивіску з підсвіткою обрали колір фону більш стриманий. Таке поєднання кольорів виграшно підкреслює логотип у будь-якому варіанті зіткнення клієнта з брендом починаючи з вивіски й закінчуючи бірдеклем. Розробили дизайн усіх можливих носіїв, оформили qr – код.

Ми не шахтарі! Ми не займаємось видобутком алмазів. Ми лишень зробимо з них діаманти.

Докладніше про цей кришесносний проект дивіться на сторінці проекта https://intech.com.ua/portfolio/food_hub

Olga

Author Olga

More posts by Olga

Leave a Reply