ЗАВДАННЯ
Розробка логотипу та айдентики бренду, розробка сайту, аналітика та менеджмент.
У початковій точці співпраці клієнт був дилером великої корпорації з виробництва гідравлічних систем. Проте маючи за плечима досить вагомий досвід праці, чудові виробничі потужності та амбіції, мав бачення свого розвитку. Окрім готових виробів та виробництва рукавів з індивідуальними параметрами, компанія могла запропонувати ремонт, обслуговування гідроциліндрів та зручну доставку.
ПРОБЛЕМАТИКА
Клієнт не мав можливості реалізувати повний перелік послуг та товарів у рамках материнської компанії.
РІШЕННЯ
Найкращим рішенням стало створення локального бренду, котрий розкриє всі свої можливості, але залишатиметься у рамках материнської компанії.
Докладніше про цей кришесносний проект дивіться на сторінці проекта https://intech.com.ua/portfolio/hydraulixs
Wow, what an exceptional blog! Your writing is truly captivating and your insights are both profound and thought-provoking. Your ability to weave together complex ideas into a coherent and engaging narrative is truly impressive. It’s clear that you have a deep understanding of the subject matter and a real passion for sharing your knowledge with others. Your blog is a true gem and I can’t wait to read more of your work in the future. Keep up the fantastic work!
The answer is..